יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

רכיבה על סוסים


הקיץ הוא לא העונה הרומנטית ביותר - השיער המסתלסל מאחוזי הלחות הגבוהים, הזיעה והחום המעייף כמעט שלא מותירים מקום לרומנטיקה, עם זאת, גם החורף, כשהוא בשיאו, עם כפור נוראי שחודר לעצמות וגשם שמבטל כל תכנית יציאה, יכול להקשות על התפתחות ערב רומנטי ומושקע.

עכשיו, כשהקיץ מפנה את מקומו לחורף והטמפרטורות סוף כל סוף מתחילות לרדת אבל הגשמים עדיין לא ממש התחילו ומעילי החורף העבים עדיין בבוידעם, זה הזמן המושלם להשקיע קצת בזוגיות ולחגוג את הביחד באוויר החורפי הצונן.


יש כל מיני פעילויות רומנטיות שאפשר לעשות ביחד עם בני הזוג שיחזקו את הקשר ויחזירו לכם את הניצוץ לעיניים, אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם סוף שבוע מפנק בצימר יוקרתי ורומנטי או טיסה לחו"ל. את הפן הכלכלי אפשר לפתור בקלות יחסית - גם לינה משותפת באוהל על שפת הים יכול להיות חוויה רומנטית מבלי שתיאלצו למשכן את הבית ואת כל רכושכם עבור התענוג, אבל זה עדיין לא פותר את סוגיית הזמן הפנוי המועט שיש לרובנו כיום בחיים העמוסים שלנו.

שתי סוגיות עיקריות אלו פוסלות כל אפשרות של חופשה זוגית משותפת או של מתנות יקרות, ועל כן יש צורך לחשוב מעט מחוץ לקופסה ולהיות יצירתיים ובעלי תושייה.
מחקרים אקדמיים רבים העלו שפעילות עם מעט נגיעה של "אקסטרים", כזו שמעלה מעט את רמות האדרנלין והדופק תורמת רבות לתחושת ההתאהבות ומעצימה אותה, אז למה שלא תנצלו את המדע לטובתכם ותעשו שימוש במידע שצברו חוקרים נבונים ומנוסים?

אפשרות אחת מצוינת שמשלבת פעילות אתגרית עם רומנטיקה, בעלות סבירה יחסית ושתגזול לכם לא יותר מערב פנוי אחד היא האפשרות של מדריך רכיבה על סוסים, רק שימו לב ובדקו עם בן או בת הזוג שאין להם בעיות מיוחדות עם סוסים.

יש כיום חוות סוסים רבות ברחבי הארץ שמציעות אפשרויות של טיולי רכיבה על סוסים רומנטיים המיועדים במיוחד לזוגות ומציעים מעבר לחוויה המהנה לכשעצמה של הרכיבה, גם ערך מוסף בדמות פינוקים כגון יין, פרחים, סלסילות פיקניק ושקיעות מרהיבות.
הנה אופציה אחת מוצלחת ביותר לחוות סוסים המציעה טיולים מסוג זה, שיתאימו במיוחד לזוגות שלא רוצים לוותר על האהבה והרומנטיקה למרות שהם ניצבים מול אילוצים לוגיסטיים מורכבים -

- כברית סוסים - בקיבוץ כברי שבגליל העליון נמצאת חוות כברית סוסים היפהפייה ומציעה לכם מבחר רחב ומגוון של חוויות רכיבה על סוסים מכל המינים ומכל הסוגים. הסוסים בחוות כברית חיים בצורת חיים טבעית ככל הניתן ומעבר לטיולי הרכיבה השגרתיים ניתן למצוא בחווה גם אפשרויות של רכיבה טיפולית ובית ספר לרכיבה, לזוגות שיתאהבו בדבר.
אחד הטיולים המפורסמים והמבוקשים ביותר של חוות כברית הוא הטיול הזוגי והרומנטי שנקרא בשם המתאים "טיול שקיעה". בטיול זה תוכלו לרכב לעבר השקיעה באופן הכי מילולי שאפשר ולקנח את ההרפתקה בפיקניק רומנטי עם ארוחה קלילה וטעימה מלווה ביין משובח.

אחרי הכל אין כמו קצת פעילות בריאה באוויר הפתוח עם בן או בת הזוג כדי להעצים את הרומנטיקה ולהזכיר לכם למה בחרתם להיות ביחד. טיולי רכיבה על סוסים רומנטיים יכולים גם להוות אפשרות מושלמת לדייט ראשון מושקע במיוחד.

תגובה 1:

  1. אם אתם מחפשים טיול רכיבה על סוסים בצפון אני שמח להמליץ על חוות רמות, עם נוף מרהיב של הכנרת ורמת הגולן, הפסקת קפה בטיול של שעתיים רכיבה או טיול ארוך עם לינה בשטח, ממש מתאים לכל אוהבי הטבע וזו חוויה ייחודית מאד http://www.ramotranch.com/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%AA2.html
    כנסו לראות מה מציעה לכם חוות רמות לטיול שלכם בצפון

    השבמחק