יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

מה לעשות עם הילדים - טיול דובדבנים


אמנם עיקר תקופת החגים כבר מאחורינו אבל האתגר של למצוא תעסוקה לילדים אינו מוגבל ולא מבחין בין קודש לחול. בין אם מדובר בחג אקראי או ביום שבת פנוי, כל הורה לילדים יודע שיום חופש עשוי להפוך במהרה ליום של עונש ברגע שיש מספר זאטוטים משועממים שמסתובבים בבית בחוסר מעש.


אז נכון שמדובר במשימה לא פשוטה ושכל הזמן צריך להמציא ולהתחדש אבל למרבה המזל בארץ יש המון אטרקציות נהדרות שמיועדות לילדים ושיעבירו לכם מספר שעות של הנאה ושל זמן איכות עם הקטנים. הנה מספר אטרקציות נחמדות במיוחד -

  • בוסתן בראשית בגולן, קטיף דובדבנים עצמי - בוסתן בראשית הגולן נמצא במדרונות היפהפיים של ההר אביטל והוא צופה לנוף עוצר נשימה של מרחבי הגולן הירוקים. הבוסתן מציע אפשרות של קטיף דובדבנים עצמי שיכול להוות אפשרות מצוינת לבילוי מיוחד במינו וטעים עם הילדים, שיתענגו על החוויה. בנוסף לקטיף הדובדבנים ניתן לקטוף בבוסתן פירות נוספים כגון פטל, אפרסקים, ענבים ועוד. מעבר לכך תוכלו למצוא באתר גם פינת חי, טיולי סוסים, טיולי כרכרות רתומות לסוסים, פינות יצירה ועוד מגוון רחב של אטרקציות והפעלות שילהיבו את הקטנים ויעבירו לכם יום שלם של הנאה.


  • מבוך בעמק - באתר מבוך בעמק שבמושב שדה יעקב בעמק יזרעאל תוכלו למצוא מבוך ענק של שבילים מסובכים ומפותלים המשתרע על שטח של כשני קילומטרים, בו תוכלו לעבור עם הילדים, תוך ניסיונות למצוא את הדרך החוצה. לאורך המסלול כולו פזורות שמונה תחנות שינחו את הקבוצות והמשפחות לדרך הנכונה באמצעות כתבי חידה פתרון כתבי החידה יוביל אתכם לדרך היחידה הנכונה אותה תמצאו בעזרת חשיבה אסטרטגית ועבודת צוות מאתגרת. מדובר בחוויה מיוחדת במינה שתלהיב את הילדים והמבוגרים כאחד. בעודכם מחפשים את הדרך החוצה במבוך המפותל אתם עשויים למצוא את עצמכם תוהים האם אתם בכלל רוצים לצאת, מפני שמדובר בחוויה כיפית במיוחד. בסמוך למבוך נמצאות פינות ישיבה מוצלות עם מדשאות ומשחקים. מעבר לטיולים השגרתיים במבוך ניתן גם לקיים בו אירועים כגון מסיבות וימי הולדת בכל שעות היום והלילה. ההגעה למבוך הינה בתיאום מראש בכל יום למעט יום שבת.

  • מוזיאון הילדים הישראלי - במוזיאון הילדים הישראלי שבחולון תוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן שמיועדת ומותאמת במיוחד לילדים בני שנתיים וחצי ועד בני 12. כחלק מהביקור במוזיאון יוצאים הילדים להרפתקאות מלהיבות ודמיוניות כאשר כל מסלול ממסלולי המוזיאון הוא למעשה סיפור אינטראקטיבי שמתקיים בהשתתפותו של הילד שנוטל חלק בהתפתחות העלילה והתקדמותה. המוצגים המצויים לאורך המסלול הינם גם הם חלק מהסיפור ועל כן נמצאים שם לשימושו של הילד שייהנה לגעת ולחוש אותם. המסלולים במוזיאון הינם בעלי ערך חינוכי ומציעים הרפתקאות מרתקות עם שמות כגון היער הקסום, עיר החייזרים הנטושה ועוד. אפילו שלא מדובר בחוויה שפונה למבוגרים, אין הורה שלא יתענג למראה הילדים המתלהבים והאווירה הקסומה והייחודית ששוררת במקום.

בקיצור בין אם מדובר בקטיף דובדבנים באוויר הצח או בסיור בין מסלולי מוזיאון הילדים, אין ספק שהטלוויזיה אינה אפשרות התעסוקה היחידה שיש לילדיכם. קחו אותם למקומות מרתקים שילהיבו אותם, זה גם יחזק את הקשר שלכם עם הילדים וגם יחזק את הילדים מנטאלית ורגשית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה