יום שלישי, 26 בפברואר 2013

צימרים בגורן למשפחה – כך נראית חופשה חלומית

צימרים בגורן למשפחה – כך נראית חופשה חלומית

מה מציעים צימרים בגורן למשפחות
אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית מיוחדת, אך לא נופש של חופשת קיץ, אלא כמה ימים של חופשת סוכות, כשמזג האוויר פחות חם ולח. חופשה מושלמת כשהאוויר בצפון, מזמין וקורץ לאלפי משפחות להגיע לביקור, לפני שמתחילים הגשמים.
השאלה היא, מה מציעים צימרים לגורן למשפחות, שמחפשות חופשה משפחתית, שיהיה בה מעט מהכול.
צימר בגורן למשפחה מציע מכלול של יתרונות, פינוקים והפתעות בצימר שיש בו את כל מה שמשפחה ממוצעת צריכה כשהיא יוצאת לחופשה משפחתית.

מצד אחד, אתם רוצים צימרים קטנים, לא מרווחים מדי, כדי שתוכלו להשגיח על הקטנים בזמן אתם נחים, אך שהם יהיו מושקעים, נוחים ומאובזרים.
צימרים בגורן למשפחות ממוקמים במושב גורן בתוך הגליל המערבי.
הישוב גורן ממוקם צפונית-מזרחית לעיר נהרייה, בסמוך למועצה מקומות מעלות-תרשיחא. מדובר במושב קטן ופסטוראלי, שבו שורה ארוכה של צימרים איכותיים, בגדלים ובמחירים המשתנים לפי הגודל, הפאר והמיקום של הצימר.

בקתות בצל הגפן בגורן - מותאם למשפחה



צימר בגורן למשפחה - אילו פינוקים והפתעות ממתינים לכם בצימר
בין אם מדובר בצימר גדול או בצימר קטן יותר, ברוב הצימרים אפשר למצוא את אותם הפינוקים. בצימרים גדולים, באופן טבעי, האפשרויות לקבלת שירותים ופינוקים נוספים, גדלות. כלומר, אם בצימר קטן, תקבלו חדר שינה אחד עם פינת ישיבה לזוג או שלושה אנשים, בצימר גדול יותר, תקבלו שני חדרי שינה, כמה מסכי פלזמה, ג'קוזי גדול יותר וכדומה. בכל מקרה, בכל הצימרים, ממתינים לכם מטבחים מאובזרים, אמבטיות ושירותים חדישים עם כל האבזור הנדרש, פינת ישיבה בתוך הצימר, ומחוצה לו, ובמקרים רבים, בריכה צמודה לצימר. לפעמים, תהיה בריכה אחת משותפת למספר צימרים. אם אתם מגיעים עם ילדים, הם יכולים לצפות בטלוויזיה הענקית בסלון, לשחק בקונסולת המשחקים אשר מחוברת אליה או לצאת לשחייה בבריכה הצמודה לצימר.
במקרים רבים, ניתן להזמין שירותי ספא לצימר, באמצעות תיאום מראש עם בעלי הצימר, או החברה שאצלה הזמנתם את החופשה.




מדוע חופשת צימרים בגורן למשפחה מתאימה לכולם
חופשת צימרים בגורן למשפחה יכולה להתאים לכל הרכב של משפחה. בין אם אתם מגיעים כמשפחה קטנה, הורים ושני ילדים, או שאתם מגיעים עם יותר ילדים, או סבא וסבתא, אפשר למצוא צימרים שיהיו מרווחים כדי להכיל משפחה גדולה במיוחד.
פרט לאירוח המקסים שאפשר ליהנות ממנו בצימר מרווח בגורן, אפשר גם ליהנות מביקורים ופעילות שמחוץ לצימר. הרי לא הגעתם עד לצפון, רק כדי לשבת בצימר, לישון, לנוח ולאכול. יש כל כך הרבה מה לראות באזור הגורן, שממש חבל לשבת בצימר מעבר למה שנדרש, אפילו שמאד כיף לשבת בו שעות.
אתם יכולים להירשם לפעילויות שבסביבה, כמו טיולי אופניים או רכיבה על סוסים, סיורים על טרקטורונים וכדומה.
אפשר להפוך חופשת צימרים בגורן למשפחות, לחופשה משפחתית מגבשת, לבקר באתרים היסטוריים, לאכול במסעדות שבאזור וכדומה.

חלום בגליל בגורן - מושלם למשפחה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה