יום רביעי, 1 בינואר 2014

צימרים יוקרתיים במגוון מקומות בדרום

צימרים יוקרתיים בדרום ומדוע מדובר על חופשה כה אטרקטיבית?

לא לחינם הישראלים כל כך אוהבים לבלות בצימרים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, כיום הצימרים אינם דומים כהוא זה לצימרים של פעם. הם מפוארים יותר, מציעים לאורחים שלל פינוקים והפתעות הממתינות בצימר, הם לרוב ממוקמים אל מול נוף פסטורלי עוצר נשימה והם מתאימים גם למשפחות וגם לזוגות אשר רוצים לחגוג את הרומנטיקה. צימרים יוקרתיים בדרום מציעים את כל אלה ועוד מעבר לכך.

מלון בראשית - מצפה רמון

מלון בראשית - מצפה רמון

מלון בראשית - מצפה רמון

מלון בראשית - מצפה רמון



צימרים יוקרתיים במגוון מקומות בדרום

אך תטעו לחשוב, צימרים יוקרתיים בדרום אינם נמצאים לאו דווקא באילת, עיר תיירות ונופש מובהקת. ניתן למצוא שפע רב של צימרים מפוארים ומפנקים גם ביישובים אחרים, למשל: צימרים מפנקים במצפה רמון, צימרים בחוות נחל רועה, צימרים בים המלח, בחצבה, בחוות נאות, בניר עקיבא, בשדה צבי, בצוקים ותלמי בילו ובעוד שפע רב של מקומות. באמצעות הרשת ניתן להתוודע לכל אותם צימרים, להתרשם מתמונות להמחשה, אולי לקרוא חוות דעת של אורחים שזה לא מכבר התארחו בצימרים הללו, ותמיד מומלץ ליצור קשר עם בעלי המקום, לברר פרטים נוספים ומחירים.

חוות נחל הרועה

למה דווקא בדרום?
באמת מדוע כדאי לבחור מקומות יוקרתיים בדרום? ובכן, לא רק שמוצעים לאורחים צימרים מיוחדים במינם, הם גם צופים אל עבר נופים עוצרי נשימה, חוויה בלתי נשכחת במיוחד למי שמתגורר בעיר. יש בהם אווירה של רוגע ושלווה, חוויה מענגת חושים, מובטחת חופשה מיוחדת במינה שלאחריה יחושו האורחים מלאי מצברים. בנוסף, לא פחות חשוב, אזור דרום הארץ משופע במגוון רב של אטרקציות, כך שבהחלט לא חייבים להסתגר בחדר, ניתן באמצעות נסיעה קצרה ברכב, להכיר את כל מכמני הדרום והאטרקציות אותן יש לו להציע, חוויה מומלצת לכל המשפחה.

החצר בראקויה בעין הבשור שבנגב

מדוע הצימרים כה אטרקטיביים?


מלבד העובדה שהם ממוקמים אל מול נופים מרהיבים והם נמצאים בסמוך אל מוקדי אטרקציות, לצימרים יש הרבה מאוד מה להציע. ישנם בעלי צימרים שיכינו לאורחים ארוחות גורמה, לעיתים ארוחות המורכבות מחומרי גלם אותם מייצרים בעלי המקום. בצימרים ימתינו לאורחים מגוון הפתעות כמו בקבוק יין משובח או בקבוק שמפניה, כיבוד קל, שתייה חמה ושתייה קרה וסלסלת פירות עונה. כמו כן, יש בהם חדר שינה מעוצב למשעי, טלוויזיה מחוברת לרשת הכבלים, אינטרנט אלחוטי למי שלא מסוגל להתנתק, חצר עם פינת גריל, חדרי אמבט מאובזרים, חדר שירותים מאובזר, בריכת ג'קוזי מפנקת וחלקם אף מציעים בריכת שחייה פרטית משלהם, בהחלט חוויה שלא תשכח במהרה!

צימר ראקויה בעין הבשור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה