יום חמישי, 4 ביוני 2015

צימרים בלבנים – חופשה חלומית בגליל התחתון

אין כמו הגליל התחתון לנפוש בו. אוויר צלול כיין לאורך כל ימות השנה, מקום בו תוכלו לטעום מארוחות אותנטיות המוכנות או במקום או במסעדות באזור זה, ובל נשכח, צימרים בלבנים נמצאים סמוך למוקדי אטרקציות שמתאימות הן למבוגרים אבל כמובן גם לילדים.

 צימר צימרגיה , לבנים



 צימר צימרגיה , לבנים

קצת על המקום המשגע הזה (למי שלא יודע... )

מדובר על יישוב קהילתי הממוקם במקום השופע נופים מרהיבים והרי הוא הגליל התחתון, מכיוון צפון מערב לכנרת מה שאומר שניתן לשלב את החופשה עם גיחה לכנרת. מהיכן ההשראה לקרוא ליישוב לבנים? מהסיבה הפשוטה את היישוב סובבים עצי לבנה

צימר "הטירה של איזבלה"‏

צימר "הטירה של איזבלה"‏

צימר "הטירה של איזבלה"‏

צימר "הטירה של איזבלה"‏


אפילו מזכיר את חו"ל...

צימרים בלבנים ללא ספק קצת מזכירים את חו"ל. באחת הנקודות הכי צפוניות בארץ. מקום אידיאלי למי שמתגורר במרכז ורוצה לברוח מכל ההמולה והרעש, השאון והדוחק, הנה לכם מקום לשכוח מהכל ולפרגן לעצמכם כמה ימים של נחת באווירה גלילית שאין שני לה עם המון אוכל טוב, עם נופים עוצרי נשימה ועם אטרקציות האופייניות רק לאזור הגליל.

מי יכול לסרב להצעה כה אטרקטיבית?

צימרים בלבנים ממוקמים ליל נחל עמוד, אם החלטתם לנפוש עם המשפחה זהו מקום נהדר לטייל בו. את האזור מאפיינים שטחים ירוקים ופוריים לאורך כל ימות השנה, משהו שאסור לפספס. צימרים בלבנים מבטיחים אווירה של רוגע ושלווה ומה בעצם צריך אדם יותר מזה לאחר שאנו רוצים לחמוק ממרוץ העכברים?

 וילה כינורות , לבנים

 וילה כינורות , לבנים

 וילה כינורות , לבנים

 וילה כינורות , לבנים

 כאשר מגיעים למקום כדאי לברר עם הבעלים באשר לטיולי אופניים, טיולי טרקטורונים, טיולים רגליים, טיולי ג'יפים ואפילו רכיבה על סוסים. בהחלט לא כדאי לפספס! הצימרים ביישוב מתאימים גם לזוגות רומנטיים, הם מפנקים ויוקרתיים, מובטחת חוויה זוגית נפלאה וקסומה ויחד עם זאת הם גם מתאימים למשפחות שרוצות לנפוש עם הילדים בכיף.

כל הצימרים המוצעים בלבנים הינם איכותיים מהדרגה הראשונה, בעלי הצימרים לא חסכו בדבר על מנת להעניק למבקרים חוויה יוצאת דופן ומפנקת והכל באווירה כפרית. בכל צימר ג'קוזי מחומם וריחני, טלוויזיה מחוברת לרשת הכבלים, מטבחון מאובזר בכל טוב. חדרים מעוצבים ומרווחים, חדר אמבט מאובזר וישנם אפילו צימרים עם בריכת שחייה משלהם, אז מה רע? הצימרים כאמור מתאימים לילדים ואין מצב שהם ישתעממו ולו לרגע. תמיד ניתן לקחת אותם למוקדי אטרקציות אזוריים וזוהי חוויה בפני עצמה. בסוף היום תחזרו לצימר עייפים אך מרוצים ושם תחכה לכם אווירה של בית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה