יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

להתארח במלונות בוטיק

מלונות בוטיק הם טרנד חדש יחסית בארצנו. הרבה פעמים אנו מורגלים לחשוב שבעיקר בקרב הקהל הישראלי- גדול יותר וזול יותר= ריווחי יותר. במלונות הבוטיק הקונספט הוא אחר לחלוטין- אין הגדרה מדויקת למלון בוטיק אך העיקרון זהה- מעט חדרים ביחס למלון רגיל, עיצוב מיוחד הרבה פעמים סביב מבנה עתיק או אלמנט מושך אחר, פונקציות רבות בתוך המלון (כמו מסאז'ים, ארוחות מפנקות, טעימות יין וכו') ושירות אדיב ואישי. אורחי המלון הינם על פי רוב זוגות המגיעים ללא ילדיהם ומוכנים לשלם לא מעט בעבור חוויה מפנקת ומיוחדת. להלן המלצות למספר מלונות בוטיק:


על פסגת הר בין ראש פינה לצפת, זכו איל ובת שבע פולק להגשים חלום ישן ולבנות מלון בוטיק. במלון חמש סוויטות בלבד המעוצבות באופן שונה ובהשראת התרבות והסגנון במקסיקו, יוון, יפן, מרוקו וצרפת. בכל סוויטה מרפסת או גינה, ג'קוזי ענק מוקף בחלונות, חדר אמבטיה מפנק, מייבש שיער ושאר פינוקים. במחיר כלול מסאז' בחדר הטיפולים של המלון. בסמוך למלון שוכן סטודיו לקרמיקה של בת שבע בעלת המלון ובהחלט ניתן להשתתף בסדנת קרמיקה במהלך השהות במלון.




אחוזת הספא שברחובות הינה הספא הגדול בארץ. בתוך הספא מלון בוטיק אשר מעוצב בהשראת סגנון אירופאי עתיק- נברשות קריסטל, כלי קריסטל, רהיטי עץ כבדים, זרי שושן צחור ועוד. מקומו של העיצוב המינימליסטי והמודרני אינו כאן. הסוויטות ממשיכות את אווירת הספא ומכילות מיטות טיפולים, ג'קוזי המכיל שמנים ומלחים ואווירה מלכותית המתבטאת בשלל פינוקים. ניתן להזמין חבילת ספא אטרקטיבית הכוללת מגוון טיפולים בתוך הסוויטה עצמה.
מלון אלגרה שבעין כרם הוא מלון של אהבה הנוצר בתוכו את סיפורם המופלא של אלגרה ופרנסיס. היא הייתה יהודיה יפיפה והוא ערבי נוצרי. השניים התאהבו למורת רוחם של שאר הנוגעים בדבר. הם ברחו לבית לחם ובהמשך חזרו לעין כרם ושם הקימו את ביתם. בית זה משמש כיום את המלון ובתוכו שבע סוויטות אשר מיועדות לזוגות בלבד ומאפשרות מרחב מושלם למימוש האהבה ויצירתה. החדרים מפנקים למדי ומכילים מיטה גדולה המוצעת במצעי כותנה לבנים, ספרייה פרטית, מערכת סאונד איכותית, בקבוק שמפניה, מכונת אספרסו ושאר פינוקים. מחוץ למלון- נוף עין כרם הקסום, פינות ישיבה ובריכת שכשוך.
מלון שה אוז'ן שבמצפה רמון הינו מלון המשלב בצורה מושלמת את קסמי המדבר עם מלון יוקרתי ומפנק. המלון הוקם על ידי ארנו רודריג שהתאהב בישראל ובנגב ועשה עלייה בשנת 2005, להקמת המלון חברו אליו שני שותפים נוספים. השם הוא מחווה לאביו של אחד השותפים שחי באלג'יריה בסביבה אשר דומה למצפה רמון. שש סוויטות קיימות במלון ומציעות אירוח בסגנון ייחודי ומודרני כולל אפילו משחקי WII למכורים. מסעדת שף הפועלת במקום מכינה מהמוצרים המקומיים יצירות קולינאריות חסרות גבולות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה