יום חמישי, 31 במאי 2012

חופשה משפחתית בצימר עם בריכה


כל מי שיש לו ילדים זכה לחוש לפחות פעם או פעמיים את ההרגשה הלא מאוד נעימה של המהירות העצומה בה טס הזמן. נכון שהזמן זז תמיד לאותו כיוון (קדימה) וככל הנראה, הוא זז באותו מהירות, אבל איכשהו, עם ילדים הדבר הזה נראה חמור יותר ומוחשי יותר.

ורד הגליל חוות נופש


הילדים מהווים מעין אינדיקציה לזמן החולף, שהרי התינוק שהאכלתם לפני זמן לא רב, פתאום אומר ש"לא בא לו פסטה" וש"בא לו להיכנס לפייסבוק עכשיו". לא תאמינו כמה מהר התינוקות שלכם הופכים מילדים עגלגלים שרק רוצים להתרפק עליכם, לטינאייג'רים שלא מסכימים להיראות בחברתכם.
בדיוק בגלל זה, כדאי לנצל כל רגע שיש לכם עם הילדים, לבלות איתם, להכיר אותם, לשחק איתם וליצור איתם זיכרונות מיוחדים שילוו אתכם ואותם לכל החיים, ובשביל זה - אין כמו חופשה משפחתית.

מה כל כך מיוחד בחופשה משפחתית?

הרבה אנשים לא מבינים מה הסיפור בחופשה משפחתית. מה זה משנה אם אני מבלה עם הילדים במוזיאון ליד הבית או במוזיאון בחור נידח בצפון הרחוק או בצימר עם בריכה. נכון שלבלות עם הילדים במוזיאון (או בכל דבר אחר לצורך הנושא) זה תמיד דבר חשוב ותמיד דבר טוב, אבל אי אפשר להשוות בין האווירה המיוחדת ותחושת הקרבה שנוצרת עם הילדים במהלך החופשה לבין סתם בילוי זמן איכות שגרתי.

קיבוץ ניר דוד


כמה שלא ננסה, חיי היום יום מלאים הסחות דעת, גם עבורנו וגם עבור הילדים. בין אם מדובר בשיחות טלפון מהעבודה, דברים יום יומיים כמו בישולים וניקיונות מצידנו או חברים, מחשב, טלוויזיה וחוגים מצד הילדים, העובדה היא שהשגרה כמעט לא מאפשרת לנו לבלות זמן איכות נטול הסחות דעת לחלוטין עם הילדים.
בחופשה משפחתית כל הסחות הדעת כאילו נעלמות. אין צורך לבשל ולנקות, אין צורך לעבוד או לקיים מחויבויות חברתיות, משפחתיות או אחרות, אין חוגים לילדים, אין מחשב, ואין שום דבר שחוצץ בניכם לבין בילוי עם הילדים.

מה צריך לקחת בחשבון כשיוצאים לחופשה משפחתית בצימר -

לפני שמזמינים צימר לחופשה משפחתית יש לבדוק שהצימר אכן מותאם לכל בני המשפחה, כלומר, אם יש תינוקות, כדאי לוודא שהצימר מציע עריסות או כיסאות אוכל מוגבהים וכדומה. כמו כן מומלץ למען השלווה של כל בני המשפחה לוודא שלילדים יש חלק נפרד או אפילו אגף נפרד לישון בו ולהתלחשש בו בלילה מבלי שיפריעו לכם. מעבר לכך כדאי לבדוק שיש בצימר ובקרבתו מספיק הפעלות עבור הילדים. ישיבה בערסל מול השקיעה לחלוטין יכולה להיות חוויה מהנה עבוד ההורים שרוצים להירגע, אבל לא בטוח שזה ירתק את הילדים באותה מידה.
מומלץ במיוחד לנסוע לצימרים עם בריכה. בריכה בצימר יכולה להוות את ההבדל בין חופשה משפחתית מוצלחת לחופשה משפחתית בינונית.

צימר בין הר לים

למה דווקא צימרים עם בריכה -

צימרים עם בריכה מאפשרים שילוב מושלם בחופשות מפני שהם מאפשרים להורים ליהנות מהשקט ומהאווירה הכפרית בשלווה, ומספקים אפשרות בילוי מהנה ומלהיבה עבור הילדים, מבלי שההורים יצטרכו לטרוח לגבי זה. יש בארץ ובאזור הצפון בעיקר מבחר עשיר של צימרים מצוינים עם בריכה שיתאימו במיוחד לחופשה משפחתית עם הילדים. ניתן לבחור בין אתר צימרים עם בריכה משתופת לבין יחידת נופש עם בריכה פרטית, הכול בהתאם לגבולות התקציב המשפחתי. מה שבטוח אבל, שבחופשה משפחתית בצימר עם בריכה תוכלו גם לנוח, גם לבלות זמן איכות נטול הסחות דעת עם הילדים וגם לספק לילדים חוויה משפחתית נעימה שהם יזכרו שנים רבות אחר כך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה