יום ראשון, 20 במאי 2012

צימרים בטבריה – חופשה מפנקת לגוף ולנשמה


כשמזג האוויר מתחיל להתבהר, כשהשמש שוקעת לה רק בסביבות השעה רבע לשמונה, הרצון לחופשה ולנופש גובר. ארץ ישראל שופעת באתרים ובמגוון אפשרויות לנופש.

העיר טבריה, עיר שפונה לכל סוגי הקהלים, מסורתיים וחילונים, צעירים ומבוגרים, היא בהחלט אלטרנטיבה מעניינת ומרגשת לחופשה אטרקטיבית, כזו שמשאירה טעם של עוד, במיוחד לאלו שחפצים בשלווה ופסטורליה, שכן צימרים בטבריה הם בהחלט אחד מהדברים החמים ביותר בהיצע התיירותי של העיר.

העבר שמתמזג בהווה

העיר טבריה קמה בשנת 20 לפני הספירה, והיא נקראת על שמו של הקיסר הרומי טיבריוס. לאורך שנותיה, הספיקה העיר לעבור לא מעט שינוים: שלטו בה הרומים, הערבים, הצלבנים, הממלוכים, העותומאנים וגם הבריטים. אלפי שנים של היסטוריה מתמזגים להם בהווה של העיר. צימרים בעיר טבריה מעניקים לכם אפשרות לחופשה שמעניקה לכם אפשרות להתוודע לעבר המרתק והווה המעניין של העיר.

פנינה בגולן במושב חד נס - נוף לכנרת

המסורת שחודרת ללב

זקוקים לחיזוקים ? מעוניינים להתחבר לנשמה ? מעוניינים לשלב בחופשה גם אלמנטים רוחניים ? לטבריה יש מה להציע לכם. בנוסף לירושלים, צפת וחברון, טבריה נחשבת מארבע ערי הקודש. בעיר ניתן למצוא אתרי קברות צדיקים ובראשם קבר הרמב"ם וקברו של רבי מאיר בעל הנס, שרבים הם האנשים המעידים על נפלאות וסגולות שחשו אחרי תפילה באתרים אלה. צימרים בעיר טבריה מציעים לנו לא רק חדרים מאובזרים ומפנקים, אלא גם ערך מוסף לאפשרויות של התעשרות והתחזקות רוחנית.

כחול בעיניים

כשאומרים טבריה, האסוציאציה הראשונה שעולה היא הכנרת. אגם הכנרת, שהוא ללא ספק הסמל המסחרי של העיר, שנהנית מרצועת חוף המשתרעת של שטח של כמעט 8 ק"מ, שבם ניתן ליהנות מרחצה, מצפייה בנוף, מאטרקציות, שייט, מארוחות טובות ומטיולים בטיילת יגאל אלון, המשתרעת לאורך הטיילת. צימרים בטבריה בהחלט מסתמנים כבחירה חכמה בחופשה לאלו שמחפשים את האווירה הרגועה המתובלת בקסמה של העיר. טבריה מציעה מגוון רב של בילוים לכל הגילאים, חיי לילה, פעילויות ספורטיביות, נקודת יציאה נוחה לטיולים באתרים רבים בגליל ובגולן. צימר בטבריה בהחלט יכול לעשות את ההבדל בין חופשה מהנה לחופשה בלתי נשכחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה