יום חמישי, 3 במאי 2012

נופש בצפון במלונות בוטיק


מלונות בוטיק מתאימים כמו כפפה ליד לצפון הארץ. בנוף הציורי של הצפון יהיה זה אך טבעי להתארח במלון בוטיק קטן, יפה ומעניין.

מלון בוטיק מהו?
המילה "בוטיק" מקורה בשפה הצרפתית והיא מתארת חנות קטנה הקשורה בדרך כלל לאופנה המציעה פריטים ייחודיים, מצומצמים ויוקרתיים, זאת בניגוד לרשתות הגדולות. זהו פחות או יותר גם הקונספט העומד מאחורי מלונות הבוטיק בצפון. ראשיתם של מלונות אלו בשנות השמונים של המאה הקודמת, בערים גדולות בעולם כמו ניו יורק, לונדון ועוד. מקומות אלו סיפקו לתיירים חוויית אירוח ולינה עם ערך מוסף מעבר לצרכים הפרקטיים.


ההגדרה של מלונות הבוטיק אינה אחידה למדי, אך ניתן לומר באופן כללי שמלונות הבוטיק שאכן ראויים להגדרה זו הם מלונות בעלי מספר חדרים קטן יחסית, השירות במלון אישי ונעים ומאפשר חוויית אירוח נטולת דאגות. מרבית המלונות אינם מיועדים למשפחות אלא לזוגות או יחידים בלבד. בנוסף העיצוב של כל חדר במלון הוא ייחודי ומרבית המלונות משווקים ייחודיות כלשהי כמו מבנה עתיק משוחזר, או מיקום פראי ומבודד, חווית אירוח מסוימת סביב אוכל, ספא, בריאות ועוד. כפועל יוצא מכל אלו- גם המחיר במרבית המלונות הוא יקר ביחס לצימרים ומלונות רגילים. בישראל, הטרנד הזה חדש וצעיר יחסית, אך בשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הארץ יותר ויותר מלונות בוטיק המציעים למארח חוויית נופש ייחודי ובלתי נשכח.



מלונות בוטיק בצפון:
צפון הארץ הוא איזור ציורי למדי. ככל שניסע יותר צפונה ההרים יהיו גבוהים יותר ויותר, הירוק חיוני ורענן יותר והטבע פראי ובלתי מופרע. בתוך כל אלו משובצים יישובים כפריים ולצידם שטחי חקלאות המוסיפים לנוף הציורי והכפרי. מלונות בוטיק בצפון משתלבים בנוף הזה באופן נפלא. המלונות אינם גדולים ובולטים ומשתלבים בנוף המקום, חלק מהמלונות שוכנים במבנים היסטוריים ששימשו בחלקם כאתרי לינה לאורחים שפקדו את הצפון. את מרבית מלונות הבוטיק שבצפון תפגשו ביישובים הוותיקים כמו צפת, מטולה וראש פינה, אך גם ביישובים חדשים יותר השוכנים בתוך נוף מרהיב כמו אמירים, שאר יישוב ועוד.




ומה מחוץ למלון?
מלון הבוטיק בצפון מעניק בדרך כלל חווית אירוח שלמה ומושלמת, כזו שנותנת מרגוע לגוף ולראש לצד עניין, פינוק ואוכל טוב כמובן. כזו שמשאירה אותנו בתוך החדר עם בן או בת הזוג או הכי הרבה בחצר או במרפסת. אך אם תביטו מבעד לחלון תיזכרו בסביבה המקסימה שבה המלון שוכן- בצפון. איזור הצפון מציע שלל חוויות ואטרקציות שרובן בדרך כזו או אחרת קשורים בטבע. נישא מעל כולם החרמון- אשר מספק חווית שלג בחורף או פריחה ומזג אוויר נפלא בקיץ. טיולים בצפון הם נפלאים בכל השנה- בהרים או בנחלים. נחלי הצפון מציעים בקיץ חווית מים רטובה- בקיאקים או פשוט ברחצה. בל נשכח את חופי הכינרת וים התיכון. ובין כל אלו נפגוש באתרי ארכיאולוגיה- מבצרים, תילים ועוד. ערים ומושבות עם היסטוריה מרתקת הנראית לעין ועוד ועוד.

איך לבחור?
ראשית עליכם לבחור אם ברצונכם לשהות בעיקר במלון, אם התשובה לכך חיובית עליכם לבחור את מלון הבוטיק באופן מיוחד. אם ברצונכם להיות מחוץ למלון במשך מרבית היום וללון במקום מפנק במיוחד, בחרו ראשית את האזור המועדף ורק אז את המלון.

2 תגובות:

  1. לכול המעוניינים בצימרים לחג וחופשה בצימר בכלל, אוכל להמליץ על אתר הבית של אמירים www.amirim-home.co.il
    שם תוכלו למצוא קטגוריה מיוחדת לעניין צימרים בצפון פנויים באמירים, המידע מתעדכן מדי יום.
    אם אתם מעוניינים בחופשה מיוחדת, תוכלו להתפנק גם אצלנו צימרים אור בראשית – צימרים בצפון באמירים. www.zimmernorth.co.il

    השבמחק
  2. בשביל חופשה מרגיעה ומפנקת בארץ, תמיד תענוג ללכת למלון בוטיק בצפון

    השבמחק