יום ראשון, 22 באפריל 2012

חופשה רומנטית ביום העצמאות


חופשה רומנטית ביום העצמאות
החופש המזדמן מאריך לנו את סוף השבוע ומעניק הזדמנות טובה לנפוש ולצאת לחופשה רומנטית ביום העצמאות. בין הזיקוקים, המופעים והאווירה השמחה, מתגנבת לה הרומנטיקה הזוגית והאופציה לחופשה זוגית מוצעת בשלל מלונות וצימרים ברחבי הארץ. המחירים נוחים והאטרקציות מרובות אז למה שלא תנצלו את ההזדמנות ותמששו את האהבה שלכם ביום העצמאות?...

כל חופשה רומנטית היא מהנה ומפנקת. אתם בוחרים אזור מועדף והאפשריות נפתחות בפניכם, במיוחד ביום העצמאות כדאי לחשוב על הדרך שאתם רוצים לחגוג את יום העצמאות שלכם. אם אתם מעוניינים לחגוג את ערב חג העצמאות עם מופעי רחוב, קצף ושמחה הומה, כדאי לבחור מיקום עירוני אם לאו והשקט הוא מה שחיפשתם, כדאי לבחור בצימר או מלון באווירה אינטימית ורגועה.

מרכיבי החופשה הרומנטית
בלי קשר למועד בו בחרתם לצאת לחופשה רומנטית ישנם אלמנטים בסיסיים שצריך לחפש בכל חופשה מסוג זה. אחד האלמנטים הבסיסיים הוא אווירה נעימה ואינטימית, אחרי שתשיגו אותה חפשו לכם את הפינוקים האהובים עליכם במיוחד- רכיבה על סוסים, צפייה בשקיעה בחוף הים, שיטוט בין רחובות וסמטאות, בילוי במסעדה טובה, ספא איכותי, קרבה לקולנוע וכו'.


צימר אחוזת בר יוחאי ביישוב בר יוחאי

חשוב לפני כל יציאה שלכם לחופשה שתגדירו היטב את הציפיות שלכם ובהתאם תחפשו את המיקום האידיאלי עבורכם. אם אתם 'רק' רוצים להתכרבל במיטה ולצפות בסרטים, ודאו כי המיטה רחבה ונוחה ויש במקום מערכת קולנוע ביתי, טלוויזיה גדולה וספריית סרטים.

יתרון יום העצמאות
היתרון הבולט ביציאה לצימרים רומנטיים ביום העצמאות הוא המחירים והמבצעים של הצימרים והמלונות השונים, מלבד זאת ולא פחות חשוב- הבחירה כיצד לחגוג את החג היא בידכם, משמע אתם בוחרים אם אתם מעדיפים חג הומה ורועש או חג אינטימי ושקט!


בכל אזור בו תבחרו לנפוש יתקיימו חגיגות ובכל מקום תוכלו לבחור בבילוי שקט במסעדה טובה או במלון/צימר. בצימרים רבים וגם בבתי מלון יש אפשרות למנגל, כך שאם תבחרו לקיים את 'מצוות החג' תוכלו למנגל לכם בהנאה וללא הצפיפות המוכרת ברחבי הפארקים בארץ. כפי שניתן להבין, הכול על פי בחירתכם ובהתאם לנוחיותכם.


מה בחופשה?
אל תתפשרו על- נוף פסטורלי, ג'קוזי, יין טוב, פרות ושוקולדים... מתווספים לרשימת ה'סף' שלנו מטה גדולה ונוחה, ספא, פינת קפה, פרטיות ואווירה אינטימית. מלבד זאת כדאי לבדוק את האטרקציות שבסביבת הצימר או המלון שבחרתם- טיולים, מרכזי קניות, מסעדות איכותיות, פאבים, גלריות ועוד. חופשה מהנה!

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אין כמו לנסוע לצפון ולנקות את הראש באיזה צימר טוב. אני אישית מעדיף צימרים עם ספא, אבל גם כאלו שיש בהם רק ג'קוזי (עדיף בחדר) מקובלים עליי. העיקר לצאת קצת מהשגרה, להתנתק מהטירוף של המרכז לכמה ימים ולחזור בכוחות מחודשים לחיים שלך.

    השבמחק