יום שני, 16 בינואר 2012

מלון בוטיק בית מימון


לפעמים פשוט חייבים לקחת הפסקה מהמרוץ המטורף של חיי היום יום ופשוט לא לעשות כלום למשך איזה יום או יומיים. לא תאמינו עד כמה הפוגה יזומה של מספר ימים יכולה לשנות את הלך הרוח שלכם ואת מהלכם של החודשים הקרובים. נכון, זה נשמע מוזר, איך מספר ימי חופשה יכולים להשפיע על חודשים אחר כך? ובכן, תופתעו. השחיקה של המטלות היום יומיות, המפרכות והמשעממות גובה את מחירה באופן, שגם אם אתם לא מודעים לו לחלוטין, משפיע עליכם במרבית שעות היום.
אנשים שחוקים מתייחסים לסובבים אותם בחוסר סבלנות, עם נטייה להתרגז ולכעוס על דברים שבהלך רוח אחר היו עשויים להיראות שוליים. העבודה מתקדמת יותר לאט ובחוסר יעילות מכיוון שאתם עושים אותה בחוסר חשק הנובע מעייפות, מערכת היחסים סופגת אף היא מכה חמורה מכיוון שלמי יש כוח לצאת למסעדה כשאתם רק רוצים לחזור מהעבודה, להימעך מול הטלוויזיה ושיעזבו אתכם בשקט?
נשמע מוכר? אם כן, אז כנראה שאתם צריכים לעשות הפסקה מתודית ולצאת לחופש.

לאן לנסוע?
יש המון מקומות יפים בארץ שאפשר לנסוע אליהם למספר ימים של חופשה, הכל תלוי ברמת הפינוק שאתם מעוניינים בה, בתקציב העומד לרשותכם ובהעדפותיכם האישיות. עם זאת, אם אתם לוקחים חופשה מרעננת, כזו שלא נועדה על מנת לחגוג יום נישואים או יום הולדת אלא פשוט כי אתם צריכים חופש אין ספק שמלונות הבוטיק הם הדבר המתאים, ואם כבר מלונות בוטיק - אז מלון בית מימון בזיכרון יעקב.

למה לנסוע למלון בוטיק?
מלונות הבוטיק הם טרנד חדש יחסית בארץ אך מצליח מאוד, זאת הודות לרמת האיכות הבלתי מתפשרת הקיימת במלונות אלו. למעשה, כשחושבים על מלונות בוטיק, איכות היא המילה המשמעותית ביותר - איכות השירות יוצאת דופן ועובדי המלון נדרשים להיות חביבים ככל הניתן, איכות המזון יכולה להוות תחרות למסעדות שף מובחרות, איכות העיצוב, איכות החדרים וכך הלאה.

קצת על מלון הבוטיק בית מימון-

בית מימון נמצא בלב הישוב המקסים זיכרון יעקב, מוקף בנוף ציורי של הרי הכרמל הירוקים, הים התיכון, כרמים, בריכות דגים, מטעי בננות, שדות כותנה חרושים ושל היישובים בסביבה. המלון הינו מלון בוטיק משפחתי ומיוחד הבנוי בסגנון כפרי עם אווירה אירופאית ומציע מבחר שירותים שיהפכו את חווית הלינה במלון לחוויה מפנקת מאין כמוה כגון ג'קוזי חיצוני גדול הפונה לנוף, בריכת שחייה בעונה, מרפסת שיזוף, גן, שירותי כביסה, אינטרנט אלחוטי ועוד.
חדרי המלון בית מימון מחולקים לשלוש קטגוריות: סטנדרט, סופריור ונוף סופריור. בחדרים תוכלו למצוא טלוויזיה עם מסך LCD וחיבור לכבלים, מקרר, שירותים ומקלחת צמודים וחלון גדול הפונה לכיוון צפון מערב. בתשלום נוסף תוכלו ליהנות גם מחדר המכיל ג'קוזי מרווח ומבעבע, ערכת קפה ומגוון פינוקים נוספים.

תגובה 1:

  1. מלון בית מימון מלון מצוין ללא כל ספק אהבתי עד מאד
    http://www.weekend.co.il/mishorh/maimon/

    השבמחק