יום שני, 2 בינואר 2012

חופשה בצימרים לדתיים


כולנו לפעמים מתעייפים מהיום יום בבלוג וצריכים לעשות הפסקה מהבלוג צימרים ולצאת לחופשה קצרה. לא לכולם הדבר פשוט באותה המידה. כך למשל, אנשים דתיים שרוצים לצאת לחופשה בצימר צריכים להתאמץ הרבה יותר כדי למצוא את הצימר המתאים. בדיוק עבורם ריכזנו כאן באמצעות הבלוג כמה דברים חשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני שסוגרים צימר לדתיים -

מה זה צימרים בצפון לדתיים?
בעוד שעבור רובנו, בלוג צימרים, השיקולים העיקרים שמשפיעים לפני שאנחנו יוצאים לחופשה הם האם יש לנו כסף והאם יש לנו זמן בבלוג צימרים, עבור הציבור הדתי בארץ, ההחלטה לצאת לחופשה מעט יותר מורכבת וכוללת שיקולים שונים ומורכבים.
צימר לדתיים כשמו כן הוא - צימר שמותאם לציבור הנופשים הדתי. צימרים לדתיים הם צימרים שמבינים ומכירים בצרכים המיוחדים ובהגבלות שיש לדתיים שמקשים עליהם כשהם מתכננים חופשה.

מה יש בצימרים לדתיים?
מרבית הצימרים לדתיים בארץ עונים באופן כללי על הצרכים השונים שיאפשרו לנופשים לשמור על הכשרות בזמן שהותם בצימר. מידת האבזור וההשקעה משתנה מצימר לצימר אבל רובם מציעים את האלמנטים הבסיסיים כגון שעוני שבת, מיטות כשרות, מטבחים כשרים וכדומה.
מעבר לדברים אלו בצימרים לדתיים תמצאו את שאר הדבר הרגילים שמציעים הצימרים בארץ כגון עיצוב יפה ורומנטי, פינות קפה ותה, טלוויזיות עם סרטים, ערסלים הפונים לנוף וכל שאר הדברים שהופכים את הצימרים בארץ לחוויה מיוחדת ומהנה.

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים צימר לדתיים?

אמנם כל הצימרים שמתאימים לקטגוריה "צימרים לדתיים" אמורים לענות על צרכי הכשרות הבסיסיים אבל לא מומלץ להניח שום דבר מראש. יש משפט ידוע שאומר "שני יהודים - עשר דעות" ותקף גם לגבי אמונה. נכון שכולנו מאמינים באותו אלוהים אבל ישנן דרגות שונות של אמונה ודרגות שונות של כשרות. יש לא מעט אנשים שמקפידים על מטבח כשר אך לא מוטרדים משעוני שבת או מנייר טואלט חתוך מראש.
לפני שמזמינים אחרי שקראתם אצלנו בבלוג צימרים שכזה כדאי ומומלץ פשוט להרים טלפון ולשאול לגבי כל הצרכים המיוחדים. אם אינכם יודעים מה לשאול, הרי שזה פשוט מאוד - כל דבר שיפריע לכם אם יהיה או לא יהיה, הרי שהוא צורך מיוחד שראוי לשאול עליו. הכי חשוב באמת לא להתבייש ולשאול את בעלי הצימר הכל, בלי חשבון. אחרי הכל, יהיה מאוד מאוד חבל להגיע עד לצימר בצפון הרחוק ולהסתובב ולחזור הביתה כי המיטה לא כשרה.


מכיוון שאנחנו חיים בארץ שבה אחוז מכובד מהאוכלוסייה עונים להגדרה "דתיים" ברמה זו אחרת, יש בארץ מבחר גדול ומרשים של צימרים המתאימים לדתיים. הנה צימר מוצלח במיוחד באזור הצפון -

- סוף הדרך ימינה, חצור הגלילית -
ב"סוף הדרך ימינה" שבגליל העליון תוכלו למצוא סוויטות מפוארות וחדשות הממוקמות בלב נוף גלילי עוצר נשימה, ממש על צלע ההר. הסוויטות מעוצבות בטוב טעם על ידי מעצבים נחשבים שהקפידו על כל הפרטים הקטנים הדרושים לחופשה שלווה ומפנקת. בכל סוויטה תוכלו למצוא תקרה עם קורות עץ, ג'קוזי זוגי מרווח שקוע ברצפה, פינת ישיבה יוקרתית, מקלחת מושקעת נפרדת ועוד. ההשקעה בצימר ניכרת גם בפינוקים הנלווים שמקבלים האורחים במקום כגון סלסלת פירות, שתייה קלה, חלוקי רחצה, פינת קפה ועוד. בקיצור, מקום מושלם להעביר בו חופשה מענגת, ואפילו מתאים לדתיים!!


5 תגובות:

  1. די כבר עם הכפייה הדתית, צימרים לדתיים, מה זה השטויות האלה? ומה עם צימרים לחילוניים? אני שמעתי על מקרה שבו ביקשו מנופשים בצימרים לא להיכנס לבריכה מכיוון שיש אורחים דתיים בצימר ועוד חמור מכך ביקשו מהם לא לנסוע בשבת ! אם הם רוצים להתבודד לא על חשבון האחר. מה קרה לסולידריות?? לא יעלה על הדעת שנהפוך למדינה עם כפייה דתית בכל מקום אפילו בצימרים.

    השבמחק
  2. אני חושב שיש מקום לאפשר גם לדתי לחפוש בצימר אך בוודאי אין לכפות על האורחים האחרים לא לעשות שימוש במתקני הצימר בשבת בגלל אותו אורח דתי.
    ישנם צימרים המותאמים יותר לשומרי שבת מטבע הדברים.
    בסופ"ש האחרון נפשנו אני ואשתי בצימר ביבניאל נוף גלילי והיו שם אורחים שומרי שבת למזלנו לא התבקשנו לנהוג אחרת מאורח חיינו בעקבותם.
    www.tzimmer.co.il

    השבמחק
  3. http://www.olr.co.il/
    http://online11111.blogspot.co.il/

    השבמחק
  4. אם אתם מחפשים צימר בצפון לדתיים ממליצה לכם לבדוק את האתר הזה http://www.amirim-holiday.co.il/

    השבמחק
  5. אני מכיר צימרים במרכז מאוד אלגנטיים ויפים, וגם כשרים - הפינה של מיכל.

    השבמחק