יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

לינה כפרית בקיבוץ אפיק


קיבוץ אפיק ממוקם בדרום רמת הגולן, ברום של 335 מטר מעל לגובה פני הים ומתנשא לגובה של 545 מטרים מעל לכינרת. בין צוקי הבזלת השחורה העוטה בעונת הקיץ כסות צהובה בלתי נגמרת בדמותם של קוצים מצהיבים תוכלו למצוא מקום בטוח ודומם שיאפשר לשקט הזה לחדור גם לתוך לבבכם. בתוך הקיבוץ הקטן ממוקם אורחן אפיק אשר מציע לינה פשוטה וצנועה. מסביב לקיבוץ שפע אטרקציות ומסלולי טיול במרחק נגיעה. להלן טעימה קטנה מניחוחות וטעמי האורחן והאזור.



על האורחן:
חדרי אורחן אפיק הינם חדרים פשוטים ונעימים, בכל חדר מזגן אשר בהחלט נדרש לימי הקיץ (ולעיתים אף ללילות...), פינת קפה, טלוויזיה ומקרר. מחוץ לחדרים מרחבי דשא בלתי נגמרים ופינות מנגל. למשפחות כדאי להזמין את חדרי גולן או אפרסמון בעלי דלתות פנימיות בין החדרים המאפשרים אינטימיות זוגית ומשפחתיות גם יחד.

בקיבוץ פועלת בימי הקיץ בריכה חצי אולימפית ולצידה שתי בריכות קטנות לילדים. האירוח כולל ארוחת בוקר כפרית ובנוסף, ניתן במחירים מוזלים לאכול ארוחת צהריים בחדר האוכל של הקיבוץ. בקיבוץ קיימים מגרשי ספורט המוארים בשעות החשיכה. בשורה התחתונה- אירוח קיבוצי במיטבו הכולל הרבה דשא, בריכה, חדר אוכל ושמחה. כרטיסים מוזלים לחמת גדר, ללונה גל ולאטרקציות נוספות ברמת הגולן ניתן לבקש במשרדים.
לילות ירח:
סמוך לקיבוץ אפיק, ניצב בגאון אמפי אפיק. אמפי מלאכותי שעושה שימוש בנפלאות הטבע. בתוך שכבת אבן עבה נחצב האמפי והקהל יושב בגבעת דשא רחבה בסמוך. זו השנה שנייה שמתקיים במקום- פסטיבל לילות ירח המארח בימי הקיץ את מיטב האמנים במחירים שפויים. ב- 18.8 יופיעו באמפי שלום חנוך ולהקת מוניקה סקס במופע משותף, וב- 30.8 יופיעו במקום להקת הבלקן ביט בוקס במופע סוחף. כרטיסים ניתן להשיג במשרדי הקסטל בטלפון 03-6045000 או לברר במשרדי האורחן על רכישת כרטיסים דרכם.
ומה בסביבה:

איזור דרום הגולן מלא בנפלאות של טבע ואדם. ראשית כדאי לבקר בתצפית אפיק אשר חושפת היטב את נפלאות הטבע של האזור ונופי הכינרת. טיול קצר אשר יוצא מן הקיבוץ יישא אותכם לעבר עין פיק. מעיין חביב שתוכלו לרחוץ במימיו ולהתרשם משרידי הכפר הסורי שמסביב. עוד נחל מקסים בסביבה הוא נחל מיצר. ראשיתו של המסלול באזור צומת אפיק. נחל מיצר הוא אחד מיובליו של נהר הירמוך והוא איזור של טבע בראשיתי ומקסים ממש. מסלולי טיול נוספים תוכלו למצוא לאורך שביל הגולן העובר בסמיכות.

חובבי הטיולים הממונעים או הרכובים יוכלו למצוא טיולי ג'יפים דרך האורחן או טיולי אופניים, טרקטורונים וג'יפים במושב אבני אית"ן הסמוך או במושב רמות. גם חמת גדר מצויה לא הרחק מאפיק, כביש מקסים העובר לאורך הגבול עם ירדן מוביל לחמת גדר. באתר מרחצאות כמובן וגם חוות תנינים. כמובן שגם הכינרת לא רחוקה, שם תוכלו ליהנות מטיול מים חוויתי בשמורת המג'רסה- שפך נחל דליות, הלונה גל או פשוט רחצה נעימה באחד מן החופים.    

2 תגובות:

  1. אני וחברה שלי משתמשים בבלוג צימרים שלך כבר כמעט שנתיים ורצינו להודות לך על העבודה המעולה שאתה עושה! מי שלא תהיה :). דר"א אם תרצה יש בלוג צימרים שאולי שווה לך להכיר -
    צימרים בצפון

    השבמחק