יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

צימרים בצפון - איך לבחור?


אזור הצפון משופע בצימרים. מטיילים ותיירים רבים מגיעים לבקר ולטייל באזור זה של הארץ ולא בכדי. אזור הצפון מלא באטרקציות מכל הסוגים ומתאים לסוגי טיולים רבים ומגוונים כדוגמת אטרקציות אתגריות, שייט, טיולי מים, רכיבה על אופניים, טיולי שטח, טיולי יקבים, גלריות, רכיבה על סוסים ומה לא? שילוב בין מסלולים מתאימים וצימר טוב יכול להיות אופטימלי וזאת אם תשכילו לבחור את הצימר הנכון עבורכם. אז איך עושים זאת?

פינוקים ועוד

ראשית הדבר הראשון, שחשוב כמעט לכולם, הוא הנוף בצימר ולכן בדקו האם הצימר שלכם ממוקם במקום עם נוף יפה, מרפסת שתוכלו לצפות בו, האם הוא מאובזר בחלונות גדולים הפונים אל הנוף, ערסלים וגינה נחמדה. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא קרבתו לאזור האטרקציות ו/או המקומות שאתם מעוניינים לבקר בהם. חשוב להתייחס גם לנושא הפינוקים... מה מציע הצימר בתחום זה? האם יש בו ספא, בריכה, ג'קוזי, סאונה וכדומה.
כדאי לוודא שהצימר מרווח דיו ומאובזר כראוי, אם יש בו מטבחון - בדקו אם הוא מכיל כלי בישול, מיקרוגל, סירים ועוד. האם הצימר מציע ארוחת בוקר והאם היא כלולה במחיר. אלו מסעדות ובתי קפה יש בקרבת הצימר והאם יש סופר ומקומות בילוי בקרבת מקום. אם הנכם מעשנים ודאו כי ניתן לעשן במקום ויש מרפסת למטרה זו. בנוסף, יש צימרים שמסכימים להביא חיית מחמד (כלב,חתול) ואם זה חשוב לכם ודאו זאת גם.

שאלות מיקוד


-          מה אנחנו מעדיפים בקתת עץ, סוויטה, מערה, חדר בקיבוץ, וילה?
-          היכן ממוקמות האטרקציות שאנחנו רוצים לבקר בהם ומה המרחק מהצימר אליהן?
-          האם אנחנו רוצים חופשה שקטה, פרטית ומבודדת או שלא מפריע לנו צימר ובו החדרים צמודים -קרובים זה לזה?
-          אם אתם מגיעים עם ילדים בדקו האם יש פעילויות לילדים במקום, גני שעשועים, בריכה, פינת חי וכדומה.
-          האם נשקף נוף מהצימר?
-          האם יש ספא, בריכה, ג'קוזי במקום?
-          האם הצימר מיועד למשפחות/זוגות או שכל התשובות נכונות. אם אתם מגיעים כזוג וודאו שאין בחדר הצמוד לכם משפחה רועשת במיוחד...
-          מה יש בצימר? טלוויזיה, וידאו, פינת סלון, מטבחון, פינת קפה וכו'.
-          האם יש עמדת ברביקיו
-          האם מוגשת ארוחת בוקר במקום והאם אפשר להזמין ארוחות נוספות ומה עלותן?
-          אלו פינוקים מציעים לכם? מכונת קפה, שתייה, יין, עוגה, עוגיות, פירות, שוקולדים וכדומה.


לסיכום
לנופש בצפון יש אופי מיוחד שכולל אווירה, נוף והרבה טבע. אפשרויות הלינה הן מרובות ונדרשת עבודת הכנה נכונה לבחירת הצימר המתאים ביותר עבורכם. אז מלבד המחיר/התקציב לצימר כדאי לוודא ולבדוק שאכן זה מה שאתם מייחלים למצוא בחופשה שלכם. לא להתפשר כי יש מספיק צימרים כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.\
בניית אתרים ופורטל אינטרנט

4 תגובות:

  1. צימר בחיפה במושבה הגרמנית צמוד לגנים הבהאים http://www.bahaizimmer.co.il

    השבמחק
  2. בזמן הביקור בצימרים בצפון, שווה להתפנק עד הסוף בביקור בספא. ספא בצפון מציע שפע של טיפולים מפנקים, מתקנים משוכללים, כמה שעות של פינוק אמיתי. שווה לבדוק!

    השבמחק
  3. אתר מקסים! המון מידע שימושי.

    השבמחק
  4. איזה יופי של בלוג עם מידע חשוב וטוב. לי לא ממש אכפת באיזה צימר אני העיקר שלא צריך לרחוץ כלים ולבשל. מצדי שהיה צימר על ראש הר, מבודד שאפשר להגיע אליו רק עם מפה והעיקר שיהיה שקט.

    השבמחק