יום שני, 30 ביולי 2012

פעילויות מיוחדות בחופש הגדול


החופש הגדול כבר כאן ומלבד הקייטנות, הסרטים, הבריכה והים אפשר גם לעשות דברים אחרים... האפשרויות מגוונות וכדאי להתעדכן בלוחות הבילויים השונים בעיתונות. לפניכם סקירה מצומצמת אך איכותית של בילויים מיוחדים בחופשת הקיץ.

תערוכות ופסטיבלים
החופש הגדול זו תקופה פופולרית מאוד של פסטיבלים, תערוכות ומיצגים ברחבי הארץ. התערוכות מושקעות, הפסטיבלים חווייתיים והמיצגים יפים. כדאי לנצל את שהימים המיוחדים להפנינג משפחתי וביקור בהם. אחת הדוגמאות לתערוכה מעניינת לילידים היא תערוכת הדינוזאורים שמתקיימת ב האנגר 11, נמל ת"א, 26 ביולי עד 31 באוגוסט. בתערוכה יוצגו עשרות דגמים של דינוזאורים בגודל אמתי אשר משמעים קולות, נושמים וזזים... התערוכה משתרעת על פני 4500 מ"ר ויש בה גם אולם קולנוע תלת מימדי ובו יוקרן הסרט 'המפץ הגדול'. באזור האינטראקטיבי תתאפשר רכיבה על גורי דינוזאורים, ציורים וחפירות ארכאולוגיות.

טיולים מהנים בשמורות וגנים
חם, חם, חם! אבל אין כמו לצאת לטיול משפחתי בטבע היפה שלנו, אז למה שלא תשלבו בחופשה הזו טיול עם מים, בריכות טבעיות וצל עצים נהדר? שמורות הטבע והגנים והחברה להגנת הטבע שופעים ברעיונות והצעות לטיולים בחודשי הקיץ החמים, כל שעליכם לעשות הוא להחליט רק לאן...
דוגמא לטיול נחמד ומשפחתי- טיול ברצועת החוף מראש הנקרה ועד לאכזיב. זוהי אחת הטיילות היפות בארץ ולאורך המסלול תגלו מפרצוני רביצה נעימים וכמובן לשלב את רכבל ראש הנקרה ורחצה בחוף.

מרכזי מבקרים ומוזיאונים
החופש הגדול זוהי הזדמנות נהדרת לבקר במפעלים גדולים, אשר פותחים את דלתוהם לקהל הרחב במרכזי המבקרים ברחבי הארץ, החוויות מגוונות ובכולם יש לתאם הגעה מראש. דוגמות למרכזי מבקרים מעניינים וחווייתיים: עלית- מפעל לשוקולדים, בו הילדים מריחים, צופים וטועמים מם הממתקים. חברת החשמל- בו הילדים לומדים, צופים ומשחקים, קוקה קולה- אשר מעמיד עמדה אינטראקטיבית ומשחקים. ועוד מרכזים כדוגמת- תנובה, מפעל המרציפן, בורסת היהלומים, מאחורי הדבש ועוד. בכולם דואגים לפעילויות מהנות ומלמדות .
מוזיאונים זה כבר מזמן לא שעמום המחץ! היום חושבים על דרכים מקוריות להעשיר את הילדים בידע ולגרום להם ליהנות כמו במוזיאון חולון לילדים שההפעלות נעשות דרך החושים ובמקוריות רבה. מוזיאונים מומלצים נוספים הם מוזיאון תל אביב לאומנות, המוזיאון לתיאטרון בובות בחולון והמדעטק בחיפה.

אטרקציות מים ואקסטרים
אטרקציות מים הן מבורכות בימי הקיץ החמים, הבילוי בהן נמשך לאורך שעות ובעצם מעביר יום כיף שלם ומהנה. ברחבי הארץ אטרקציות ימיות רבות, כדוגמת: ימית 2000, קייקים בצפון ומגלשות חוף גיא. אטרקציה מקררת ומצננת במיוחד תמצאו בארמון הקרח של אילת, שם תוכלו ליהנות מפסלי קרח מדהימים ומהחלקה על הקרח.

בגזרת האקסטרים נמליץ על טיולי טרקטורונים, ג'פים או על מקומות מרוכזים לאקשן לילדים כגון: אקשן פארק בלכיש, בלאגן בקיבוץ יגור או שחק אותה בעמק חפר. והעיקר- תיהנו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה