יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

וילות נופש בצפון



נכון שהקיץ ללא ספק עדיין כאן במלוא עוצמתו אבל לא ניתן להכחיש את זה שמרביתו כבר מאחורינו, ועוד בערך חודש - חודש וחצי נתחיל לפגוש בגשמי היורה ובטמפרטורות צונחות. אז למה שלא תנצלו את הקיץ, כל עוד הוא עדיין איתנו, לבילוי של מספר ימים עם המשפחה או עם החברים בוילות נופש בצפון הארץ?

אמרת חופש אמרת
וילות נופש הן הדבר הלוהט הבא בתחום ענף הצימרים והאירוח. מדובר באפשרות לינה מפנקת ויוקרתית במיוחד שמתחילה להשתלט על הענף ומציעה אלטרנטיבה מצוינת למי שלא מעוניין לחלוק את החופשה השנתית שלו עם עוד 5 משפחות זרות שלנות בצימרים הסמוכים. לא משנה אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, טיולי משפחות, טיול עם חברים או סתם חופשה רומנטית, בוילת נופש בצפון תוכלו ליהנות מהחופשה שלכם באופן המלא ביותר.

 היתרונות של

היתרון הראשון והבולט ביותר בבחירת וילת נופש בצפון הוא הפרטיות האין סופית. וילת נופש מאפשרת לכם לנפוש אך ורק עם האנשים שאתם בוחרים, בלי נספחים, בלי זרים ובלי ילדים מהצימרים השכנים שעושים לכם טרור בבריכה. יתרונות נוספים הם השקט והנוף, וילות הנופש בצפון ממוקמות ביישובים שקטים ויפים בצפון אשר לרוב פונים לנוף יפהפה של הרים, גבעות ומשטחים ירוקים ופורחים. מעבר לכך יש להתייחס גם לנושא העיצוב. הקו המנחה בוילות הנופש הוא יוקרה ופינוקים ועל כן בוילות נופש תוכלו למצוא כל מה שאתם יכולים לחלום עליו כגון ג'קוזי, שולחן סנוקר, סאונה, בריכה פרטית, בר משקאות פרטי, מיטות אפריון ועוד מגוון פינוקים שיאפשרו לכם להרגיש כמו בני אצולה בחופשה הפרטית שלכם.

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים חופשה

דבר ראשון שיש לשקול הוא מה היא מטרת החופשה? האם אתם מעוניינים בחופשה רגועה ושלווה, מלאת פינוקים נעימים מבלי לצאת מהווילה? או שאולי אתם מחפשים חופשה פעילה מלאה באטרקציות ובפעילויות אקסטרים והווילה במקרה הזה היא רק מקום מפנק לחזור אליו אחרי יום מעייף? האם אתם נוסעים לחופשה משפחתית או חופשה עם חברים? או אולי אתם שוכרים את הווילה לאירוע כגון מסיבת רווקות? לא משנה מה היא מטרת החופשה, חשוב להגדיר לעצמכם מדוע בחרתם בוילת נופש ומה חשוב שיהיה בווילה או בסביבה. כך למשל אם אתם נוסעים לחופשה משפחתית כדאי לוודא שבווילה יש מתקנים המתאימים לילדים, שהבריכה מגודרת, שהמטבח מאובזר דיו, שיש אזור לינה נפרד לילדים וכ"ו.

מה יש לעשות

אחד היתרונות הבולטים של וילות הנופש הוא המיקום הצפוני שלהן, מיקום זה אחראי לכך שתמיד, לא משנה היכן תבחרו ללון, יהיו בסביבתכם הקרובה מגוון אפשרויות לבילויים ואטרקציות שיעבירו לכם את החופשה בנעימים. מרבית היישובים בצפון מציעים אטרקציות דומות כאשר הבולטות והנפוצות שבהן הן: מסלולי טיול רגליים, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, טיולי רכיבה על סוסים, טיולים בנחלים ועוד. מעבר לכך תוכלו למצוא בצפון גם אטרקציות שייחודיות לאזור כגון שייט קיאקים ואבובים, פארקי מים, סנפלינג למים ועוד מגוון פעילויות ייחודיות הנשענות על תוואי השטח הטבעי של האזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה