יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

מרכזי מבקרים בצפון


ביקור במרכז מבקרים הוא חוויה מעניינת, מעשירה ויחסית לאטרקציות אחרות גם זולה. מומלץ לתאם מראש ולבחור תחום שמסקרן אתכם

בילוי בצפון יכול לכלול מגוון אפשרויות בילוי, כמו טיול בטבע, מסעדה טובה או אחת מהאטרקציות הרבות. אולם במקרים רבים התשלום עבור חוויה משפחתית יכול להסתכם בהרבה כסף, לכן כדאי לחפש חלופות זולות יותר ולא פחות אטרקטיביות. מרכז מבקרים הוא בעצם כרטיס הביקור של מקום מסוים ואמצעי להצגת הפעילות, ההיסטוריה וחזון החברה. אמנם הספקנים שבנינו יכולים לטעון כי מדובר בכלי שיווקי אבל ביקור במרכזי מבקרים בצפון יחשוף אתכם למקומות מושקעים ובהם סרטים, פעילויות, טעימות ומתנות.
מרכז מבקרים בצפון
חשוב לוודא לפני הגעתכם למרכז המבקרים אם ניתן להגיע עם ילדים ומאיזה גיל. ישנם מקומות שמגבילים את הביקור לילדים מגיל מסוים וכאלו שמראש מציעים סיור רק למבוגרים, כמו חלק מהיקבים או בתי בד. כמו-כן, מומלץ לתאם מראש את הביקור דרך מספר טלפון באתר של מרכז המבקרים, מכיוון שלרוב הסיורים מוגבלים במקום ובעיקר בחופשות המקומות מתמלאים מהר מאד. כמובן שכדאי לבחור מרכז מבקרים שמעניין אתכם ממגוון התחומים הרחב; כמעט בכל תחום תמצאו מרכז מבקרים.

מרכז מבקרים בראשית
האם ילדיכם יודעים כיצד מגיעים הפירות לסופר? בבית האריזה פירות הגולן ליד קיבוץ מרום גולן נמצא מרכז המבקרים בראשית. במקום מתקיימים סיורים מודרכים על התהליך שעוברים הפירות מרגע הקטיף דרך חדרי הקירור ובדיקות האיכות הקפדניות, ועד השלב בו הפירות נארזים ומגיעים אל רשתות השיווק. הסיור נמשך כשעה וכולל סרטון הממחיש את התהליך שהפירות עוברים, ביקור בחדרי הקירור הענקיים וביקור במערכי המיון והאריזה. במקום יש מסעדה לארוחות צהריים וחנות של פירות טריים, יינות ומזכרות מהגליל והגולן. מרכז המבקרים פתוח בין הימים ראשון עד חמישי מ-8:30 ועד 15:30. מומלץ להתקשר לפני ההגעה על-מנת לתאם ביקור ולבדוק באילו פירות תוכלו לצפות באותו היום. טלפון: 04-6961988 שלוחה 251.

מרכז המבקרים של תנובה
למרות שהיה לאחרונה חרם צרכנים על מוצרי תנובה, מרכז המבקרים של החברה באלון תבור הוא חוויה מעשירה ומלמדת. הילדים וגם ההורים ילמדו איך מכינים שוקו, איך אורזים חלב וכיצד מייצרים מעדנים; זאת באמצעות סיור במפעל הגדול, סרטון על ההיסטוריה של החברה, צפייה במופע פרות לילדים על חיי הפרה ברפת, סימולטור עם כיסאות נעים ולבסוף קינוחים של מעדנים ושוקו. לביקור במקום יכולים להיכנס רק ילדים מגיל 5 ובתאום מראש בטלפון 04-6408140 שלוחה 2. מרכז המבקרים פתוח בימי ראשון-חמישי בין השעות 9:00-14:00.    
מרכזי מבקרים בצפון - יקב

מרכזי מבקרים בצפון יקב הרי גליל
אם כוס יין ונוף פסטורלי של הרי הגליל נשמעים לכם שילוב מנצח, מומלץ להגיע לביקור ביקב הרי הגליל הנמצא סמוך לקיבוץ יראון בפסגות הגליל העליון. ביקורכם במרכז המבקרים יחל בסיור מודרך באולם חביות עץ האלון בהן היין תוסס ומתיישן. לאחר מכן יוקרן סרט המראה את תהליך היווצרות היין ותצפית פנוראמית מרהיבה לנוף הגלילי הנשקף מהיקב. לאחר הבנת התהליכים הארוכים שמתבצעים ביקב, תוכלו להתנסות בטעימות יין ולבסוף תקבלו כוס יין למזכרת. במקום ישנה חנות ובה יין איכותי ואביזרי יין להשלמת החוויה. מרכז המבקרים פתוח בימי ראשון-חמישי בין השעות 9:00-17:00 ובימי שישי בחורף בין השעות 9:00-14:00 ובקיץ עד 16:00. מומלץ לתאם סיור בטלפון טל.04-6868748.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה