יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

בית הארחה יהודה


בבית הארחה יהודה, המשקיף להרי ירושלים, ניתן לבוא לחופשה ולטייל באזור היפה או לקיים אירוע באחד מהאולמות במקום או בבית כנסת המפואר.


למרגלות שכונת משואה בדרום מערב ירושלים הוקם בשנת 2006 בית הארחה יהודה. כבר בדרך תוכלו להבחין באוויר הנעים ובנוף המרשים של גבעות הרי ירושלים והצמחייה המקיפה את המקום.

בבית הארחה יהודה ישנם 129 חדרים גדולים ומרווחים עם מרפסות, ולנוחיות האורחים ישנם את כל השירותים המתבקשים, וביניהם: חדר אוכל, חדר כושר, בריכת שחייה חצי אולימפית, מגרש כדורסל, בית קפה, בית כנסת מפואר, עמדות מחשב ואינטרנט. כמו-כן, במקום ישנם אולמות בגדלים שונים בהם ניתן לקיים אירועים משפחתיים או עסקיים, כגון: בר מצווה, שבת חתן או כנסים, הרצאות, ימי עיון ואירועי חברה. האירועים מתקיימים ברמה גבוהה ולבית יהודה ישנה כשרות בהשגחת הרבנות הראשית ירושלים. ניתן לשלב עם האירועים לינה, כיבוד קל וארוחות.

בית הארחה יהודה מתאים למשפחות, זוגות או בודדים המעוניינים לנפוש בשקט או לטייל באזור היפה. האורחים יכולים להזמים סיורים מודרכים או להשתמש בשירותי המוניות שבמקום (בתוספת תשלום). ישנן אטרקציות רבות באזור, וביניהן: גן החיות התנ"כי, שכונת עין כרם הפסטורלית, מוזיאון יד ושם ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה