יום חמישי, 5 באפריל 2012

וילות נופש באילת


שמש שטופה בכחול,ים,חופשה וכיף  עבור כל אלה שרוצים אילת  אבל גם רחוק מהרעש  וזיהום האוויר הנאה  פרטית  רק שלכם נמאס לכם מבתי מלון ולקום ב- 7 בבוקר להספיק לארוחת הבוקר? נוף מדהים על הרי אילת   אז כן מצאתם את הפתרון עבור משפחות  זוגות או  כל מטרה צימר מפנק ,איכותי ,ויוקרתי יענה על הדרישות שלכם עם פרטיות משלכם וזמן איכות יחד עם המשפחה  מאכלי האירוח הטעימים והמפנקים  שמוגשים לכם בשעה  שנוח לכם וכן למה לשלם הרבה כסף על בתי מלון? ומבלי להתרושש וכן ישאר הרבה כסף בכיס לעוד הרבה אטרקציות



נופש באילת, מה בוילות?

אז ככה יש אפשריות רבות ומגוונות בעיר אילת  הים האדום עם אטרקציות רבות של ספורט ימי צלילות האלמוגים ועוד המון הקיץ האילתי נמשך כ9 חודשים והטמפרטורה נעה בי 19-35 מעלות ,ללא לחות.
מה בוילות נופש באילת?חניה  מטבח. מהודר ומאובזר ,מקלחת ושירותים צמודים כלי מיטה ,מגבות ,מסך טלוויזיה עם חיבור לכבלים מיזוג אוויר אישי ולרוב ג'קוזי  ובריכה  פרטית  חצר  ירוקה עם פינת ישיבה מפנקת  ומרווחת  פינת ברביקיו רצוי לבדוק ולהתעדכן מה הווילה שלכם מציעה לתיאום ציפיות  אתם קובעים  ומנהלים לעצמכם את היום את שעת הארוחות ללא עומס בבריכה .

סביבת הוילות

ברוכים הבאים לאילת חוץ מהבילוי בווילה תוכלו לבחור באטרקציות שונות ומגוונות חופי הים התוססים הטיילת של אילת מצפה תת ימי צלילה  חוף הדולפינים המציע אטרקציות רבות ומהנות טיולי מדבר ועוד המון אפשרויות המלצתנו הקציבו לעצמכם סכום לנופש  כדי שישאר תקציב  רחב יותר לשל  האטרקציות עיקריות בשאר הזמן בריכה ג'קוזי ים טיילת מנוחה וזמן איכות .

תגובה 1:

  1. ומה לגבי ים המלח? האם עדיף/זול/נעים יותר לחפש וילוית להשכרה או מלונות בים המלח?

    השבמחק