יום שלישי, 28 בפברואר 2012

קצת על צימרים


בישראל יש מבחר רחב של צימרים מצפון ועד דרום. הם מתאימים ליחידים, זוגות ומשפחות וכל אחד יכול למצוא עבורו את הצימר המתאים בהתאם לסוג החופשה

כשמחליטים על חופשה בישראל, בחירת צימר היא הפעולה הבאה לאחר החלטה על מועד החופשה. צימר הוא מקום נעים ואינטימי לבלות בו חופשה משפחתית מהנה, חופשה זוגית רומנטית או חופשה עם חברים, כדי לצאת מהשגרה או לחגוג אירוע מסוים. ישנם בארץ אלפי צימרים, החל מרמת הגולן הצפונית ועד אזור הנגב והערבה. היתרון בצימרים שכל אחד יכול לבחור את סוג הצימר המבוקש בהתאם לתקציב, להעדפות מבחינת עיצוב וסגנון וכמובן לפי האזור בו רוצים לנפוש ועד כמה רוצים להיות מבודדים בצימר מרוחק או בחברת אנשים נוספים במתחם של מספר צימרים.

צימר אמורה amore

 רוב הצימרים ממוקמים בצפון הארץ לא בכדי. באזור הצפון ישנם מסלולי טיולים רבים ומהנים, נחלים זורמים, חורשות יפות, צמחיה פסטורלית ונופים מדהימים. זאת בנוסף לאטרקציות הרבות, המסעדות והאווירה הנעימה. ישנם צימרים שמהווים נקודת תצפית מרהיבה על הכנרת, החרמון, עמק החולה או הרי הגליל. כל אזור והיופי היחודי שלו. כמובן שגם לצימרים במרכז הארץ, באזור ירושלים ובדרום יש את היחודיות שלהם והאווירה המיוחדת במקום.

צימרים מהווים אלטרנטיבה טובה לבתי-מלון. ראשית, רובם זולים יותר ואפשר להנות מחופשה במחיר הוגן. בנוסף, לא כולם אוהבים את הרעש וההמולה שיש בבתי מלון, מסביב לבריכה, בחדר אוכל ואפילו במעלית. יש משהו באוויר השקטה והרגועה בזמן שהות בצימר שגורם לנינוחות ושלווה. מה גם שלרוב מדובר באירוח של מספר קטן של אורחים, כך שנשמרת האווירה האינטימית גם אם אתם לא לבד.

צימר אוסנתה osnata


צימר מתאים לכל עונה בשנה. בקיץ כמובן כשרוצים לצאת ולטייל או סתם לשנות אווירה, אפשר לבחור צימר עם בריכה פרטית או ללון באחד הקיבוצים בהם ישנה ברכה לטובת התושבים ואורחי המקום. חופשה באביב אידיאלית לאוהבי הפריחה והצבעוניות המרשימה של הפרחים והעצים וכן בסתיו ובחורף אפשר להנות מצימר עם סאונה ובריכה מחוממת. לחילופין, ניתן לבחור במקום עם קמין, לשבת עם כוס תה ולהסתכל על הנוף המשקיף מהחלון.

ישנם צימרים ייעודיים לזוגות בלבד שמעוניינים בשקט וללא ילדים וישנם כאלו המתאימים למשפחות ובהם לעיתים דואגים למשחקים בחצר או פינת חי קטנה. בנוסף, ניתן למצוא צימרים המותאמים למגזר הדתי וכוללים פלטת שבת, הפרדה בשעות הבילוי בברכה בין גברים ונשים וכדומה. שומרי איכות הסביבה יוכלו למצוא צימרים אקולוגיים בהם בין השאר ממחזרים את המים ומפרידים פסולת וישנם צימרים עם סדנאות בנושאים שונים כגון גוף ונפש, הכנת גבינות ותזונה בריאה.

אחוזת עטרה atara

באירוח בצימר יש משהו אישי. בדרך-כלל בעלי הצימרים גרים בסמוך, מכינים את ארוחת הבוקר ודואגים לרווחת האורחים ולתשומת לב במינון הנכון, תוך מתן דגש על פרטיות. ביקור במקום חדש הוא מסקרן ובמקרים רבים אחרי נסיעה ארוכה בלב יער שוכן לו צימר חלומי עם נוף ציורי ובבוקר נשמע ציוץ ציפורים, ממש כמו בסרטים.  

5 תגובות:

  1. בדרך-כלל בעלי הצימרים גרים בסמוך, מכינים את ארוחת הבוקר ודואגים לרווחת האורחים ולתשומת לב במינון הנכון, תוך מתן דגש על פרטיות. - לפעמים דואגים, לפעמים מציקים ולפעמי בכלל לא באזור ! מזל שיש יחידי סגולה כמו אוסנתה שדואגים למתארחים

    השבמחק
  2. אוסנתה צמירים יפים מעוצבים בסגנון נקי ולבן בדיוק כמו התמונות באתר osnata .co.il העוגות והקינוחים טעימים להפליא השקט והנוף חופשה מושלמת

    השבמחק
  3. אמורה במושב אמירים , צימרים מקסימים מומלץ מאוד, נוף עוצר נשימה, שקט, אוויר הרים, החופשה המושלמת

    השבמחק
  4. עוד צימרים מומלצים באמירים זמן חלום מקום מקסים עם ספא פרטי באמירים וטיפולי ספא מקצועיים ברמה

    השבמחק
  5. יש כל-כך הרבה מבחר של צימרים בצפון ובאמירים בפרט, אני אישית די אהבתי את זה, אולי אתם לא תאהבו, אבל כל אחד והטעם שלו.

    השבמחק