יום ראשון, 14 ביוני 2015

וילות למשפחות בגליל העליון

אין כמו חופשה בגליל העליון. אין זה משנה אם אתם גרים בדרום, במרכז או אפילו בגליל עצמו, תמיד מובטחת חווית נופשת יוצאת דופן ולו בשל הנופים עוצרי הנשימה והאקלים הנהדר השורר באזור כל ימות השנה. וילות למשפחות בגליל העליון הן רעיון מצוין לחופשת הקיץ הבאה עליכם לטובה, מובטחת הנאה צרופה הן להורים והן לילדים, כולם יחזרו רעננים ומלאי מצברים.


טיטי ראש פינה

טיטי ראש פינה



טיטי ראש פינה

טיטי ראש פינה

טיטי ראש פינה

טיטי ראש פינה


הגליל כאטרקציה

אחד מחבלי הארץ היפים ביותר אותם יש לנו הוא הגליל העליון על כל מכמניו. מקום שכיף לבלות בו, לנסוע לטייל באזור משופע אטרקציות. ליהנות ממסעדות המגישות אוכל גלילי אותנטי, ועוד המעלות הן מרובות. כאשר מדובר על וילות משפחתיות בגליל העליון ניתן למצוא אותן בכמה וכמה יישובים וישנה אפשרות ליותר ממשפחה אחת להתארח בוילה, אפילו 3 משפחות כך שהעלות מסתכמת בסכום נמוך. גם אם החלטתם להתארח רק כמשפחה אחת, גם אז המחירים אינם בשמיים, הם שווים לכל כיס והתמורה יותר ממלאה.
וילות אייל ראש פינה

וילות אייל ראש פינה


מה מציעות הוילות?

וילה היא מטבע הדברים בית פרטי מפואר הממוקם באזור שקט ומבודד מה שמבטיח את מלוא הפרטיות. בעלי הוילות השקיעו את מיטב ממונם על מנת שהוילה בה תתארחו תהיה היכל חלומות.

לכל וילה צמודה בריכת שחייה, יכולה להיות זאת גם בריכת שחייה מחוממת וחצר מפוארת ומשובבת עין ונפש עם פינת ברביקיו ופינות ישיבה. צמחים, פרחים ועצים. פיסת שמיים תכולים רק שלכם. בתוך הוילה שולטים הפאר וההדר. נתחיל מהסלון עם פינות הישיבה המפוארות וחפצי נוי. בכל סלון טלוויזיה רב ערוצית, מערכת קולנוע ביתית לצפייה בסרטים ואפילו ערכת קריוקי על מנת שהילדים יוכלו לזייף ביחד.

WOOD HOUSE בית הלל

בסלון תאורה נעימה והולמת. בוילה מטבח גדול ומאובזר מן התחילה ועד הסוף. כאשר אתם מגיעים הביאו עימכם חומרי גלם כך שתוכלו להכין ארוחות ולצמצם בסעיף המסעדות.

בוילה כמה חדרי שינה מעוצבים ונוחים עם טלוויזיה, יש גם אינטרנט אלחוטי, מספר חדרי רחצה. חדר אמבט מאובזר על מגבות ותמרוקים ויש בו אמבט ג'קוזי גדול לכל המשפחה. בוילות גם שולחנות משחק להנעמת זמנם של האורחים כמו שולחן פוקר, שולחן סנוקר, ביליארד או פינג פונג, בהחלט אין צורך לצאת מן הוילה.


אטרקציות בגליל העליון

הנה כמה המלצות לאטרקציות: מרכז היין והשוקולד ייקב רימון, חוות הירדן – טיולי ריינג'רים, תומקאר איילת השחר, טרקטורוני דישון, שפע של טבע בג'יפ, קייקי דג על הדן, קייקי כפר בלום, טיול בחרמון, אגמון החולה, פיינטבול הצפון ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה