יום שלישי, 31 בינואר 2012

דילים לאילת כולל טיסות


דילים לאילת כולל טיסות -
כולנו צריכים לקחת חופש לפעמים. פשוט לשים סוף לכל המחויבויות שממלאות לנו את החיים וגורמות לנו לחשוב שלקום בבוקר, להכין סנדוויצ'ים, לשלוח לגנים ולבית הספר וללכת לעבודה זה מהות החיים, כי החיים הם כידוע, הרבה יותר מזה.
נכון, בלי כל הדברים הקטנים האלה שמהווים את השגרה שלנו כנראה לא היינו יכולים להסתדר (קשה לחיות חיים נוחים בלי לעבוד ולהרוויח כסף כדי לקנות אוכל או לשלם על חשמל למשל) אבל חשוב לזכור שהדברים האלה הם סתם מחויבויות שנועדו להפוך את הרגעים האמיתיים שחשובים לנו באמת, לנוחים ונעימים יותר.

למרבה הצער, ברוב המקרים, אנחנו נוטים לשכוח את זה ולשקוע בשגרה שממלאת את היום יום שלנו מבלי לעצור רגע ולחשוב - למה בעצם אנחנו עושים את כל זה?
במצבים כאלה, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לארוז תיק עם קצת בגדים, בגד ים וספר טוב ולקחת את בני הזוג והילדים לחופשה, לבלות איתם קצת זמן איכות וליהנות מכל הדברים האלה שעבורם אנחנו עובדים כל כך קשה כל הזמן.
הבעיה היא שלא תמיד קל לצאת לחופשה. בין כל הסנדוויצ'ים והעבודה, למי יש זמן להתחיל לתכנן חופשה ולחפש מלונות? ומעבר לסוגיית הזמן יש גם את הסוגיה הנפוצה ביותר - למי יש כסף לצאת עכשיו לחופשה עם כל המשפחה?!
זה בדיוק המקום בו נכנסים הדילים.

חופי אילת

מה זה דילים לאילת כולל טיסות?
הדילים לאילת הם למעשה חופשות מובנות ומתכוננות שמקלות על כל התהליך של יציאה לחופשה. לדילים יש מספר יתרונות עיקריים -
1. עלות נמוכה - היתרון הכי בולט והכי ברור של הדילים הוא המחיר. חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות משלבות את האינטרסים שלהן (למלא מטוסים ומלונות) עם האינטרסים שלכם (לשלם פחות על טיסה ומלון) ומרכיבות חופשות במחירים מוזלים.
2. מינימום תכנונים וכאבי ראש - יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא העובדה שבדילים לאילת כולל טיסות החופשה שלכם כבר מתוכננת ו"תפורה" היטב. לא צריך לחפש מלונות, לחפש טיסות ולזכור לחשוב על דברים כמו הסעה משדה התעופה למלון, מישהו כבר עשה את כל אלה עבורכם.
3. זמינות - בזכות העובדה שאתם לא צריכים לתכנן, לעשות השוואות וסקר שוק נרחב, באמצעות הדילים אפשר לצאת לחופשה גם בהתרעה קצרה מאוד, לפעמים אפילו מיום ליום. פשוט צרו קשר עם החברה הרלוונטית, ואם יש מקום פנוי - אתם יכולים להיות על הטיסה לאילת כבר מחר!

בית מלון באילת

אוקיי דילים. אבל לאן?
בסוכנויות הטיולים והנסיעות ניתן למצוא כיום דילים בערך לכל היעדים שאתם יכולים להעלות על דעתכם. בין אם מדובר בשלושה לילות בפראג לעשרה ימים בלונדון בתקופת האולימפיאדה, אבל חשוב לזכור שגם מתכנני הדילים המוכשרים ביותר לא יכולים לשלוף שפנים מהכובע - כמה שהיעד מרוחק יותר וכמה שהעונה פופולארית יותר - כך הדילים יהיו יקרים יותר. אם לחזור לשיקולים המקוריים (זמן וכסף) הרי שאין כמו דילים לאילת בשביל ליהנות מהחופשה מבלי להשקיע יותר מידי משאבים.
אילת לא מהווה יעד עלייה לרגל למאות צרפתים ותיירים מידי שנה בלי סיבה! מדובר בעיר מקסימה, קיצית, מלאה חופים ואטרקציות באילת שתהווה רקע מושלם לחופשה המשפחתית הבאה שלכם.

תגובה 1:

  1. מדי שנה, קצת אחרי פסח (כשהמחירים יורדים והעיר מעט מתרוקנת) יש לחברות שלי ולי נוהל קבוע, אנחנו מתחילות לחפש דילים זולים לאילת בכל אתרי האינטרנט וסוגרות סופ"ש ארוך במחיר מציאה. אין כמו הפסקת רענון באמצע השנה!

    השבמחק